Δευτέρα 14 Μαΐου 2018

Νεκρό βρέφος στην Πετρούπολη: «Το έπλυνα και έφαγε από το στήθος μου» – «Την χαστούκισα»

Ζωντανό γεννήθηκε -σύμφωνα με τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στη δικογραφία της υπόθεσης- το βρέφος, που εντοπίστηκε στις 26 Φεβρουαρίου 2018 από ρακοσυλλέκτη στην Πετρούπολη. Το γεγονός αυτό, παραδέχεται στην ομολογία της στους αστυνομικούς και η σχεδόν 19χρονη κοπέλα, η οποία το έφερε στο κόσμο στο διαμέρισμα, όπου κατοικεί με τη μητέρα και τον αδελφό της στην Πετρούπολη, σοκάροντας με την περιγραφή της στιγμής της γέννησης, όπως αποτυπώθηκε στις προανακριτικές της καταθέσεις στους αστυνομικούς.
Το ότι το βρέφος γεννήθηκε ζωντανό προκύπτει και από την νεκροψία-νεκροτομή, στην οποία αναφέρεται πως ο θάνατος του «οφείλεται συνεπεία περιτύλιξης της τραχηλικής χώρας δια του ομφάλιου λώρου και δια βρόγχου, καθώς και απόφραξης της στοματικής κοιλότητας δια τεμαχίου χάρτου».
Συγκεκριμένα, το πτώμα του νεογνού βρέθηκε τοποθετημένο, μέσα σε πλαστική σακούλα. Το άψυχο σώμα του νεογνού ήταν μέσα στον κάδο, γυμνό, ενώ ο ομφάλιος λώρος δεν είχε αποκοπεί και ήταν τυλιγμένος γύρω από το λαιμό του.
Στο λαιμό του, επίσης, ήταν δεμένο ένα τμήμα κορδονιού, ενώ στη στοματική κοιλοτητα υπήρχαν τεμάχια χαρτιού.
Η νεαρή κοπέλα που το έφερε στο κόσμο και πλέον κατηγορείται για τη δολοφονία του, γενημμένη τον Οκτώβριο του 1999, στην προανακριτική της κατάθεση στους αστυνομικούς ομολόγησε την πράξη της. Σύμφωνα με όσα ανέφερε η νεαρή κοπέλα, η κύηση προέκυψε τυχαία, ύστερα από περιστασιακή επαφή που ειχε με άνδρα, τον οποίο γνώρισε μέσω κοινών γνωστών και με τον οποίο δεν διατήρησε επικοινωνία έκτοτε. Όπως υποστήριξε η ίδια, αντελήφθη την κύηση όταν εφτασε σε προχωρημένο στάδιο επτά μηνών και αποφάσισε να την αποκρύψει από τη μητέρα και τον αδελφό της, με τους οποίους διέμενε, προκειμένου να αποφύγει τις αρνητικές αντιδράσεις τους.

Η στιγμή του τοκετού

Η διαδικασία του τοκετού άρχισε -όπως ανέφερε η μητέρα του νεογνού- στις 24 Φεβρουαρίου 2018, στις 11.30, στο διαμέρισμα, όπου βρισκόταν εκείνη την ώρα και η μητέρα της. Η σχεδόν 19χρονη κοπέλα υποστηρίζει ότι ολοκλήρωσε τον τοκετό μέσα στο μπάνιο, με τη βοήθεια της μητέρας της, η οποία πληροφορήθηκε το γεγονός -σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της κατηγορούμενης- εκείνη τη στιγμή. Ομολόγησε ότι τύλιξε η ίδια το λαιμό του βρέφους με ένα κορδόνι και έφραξε το στόμα του με κομμάτια χαρτιού, τα οποία της έδωσε η μάνα της.
Ωστόσο, ισχυρίστηκε πως η μητέρα της δεν έβλεπε τις πράξεις της, διότι βρισκόταν έξω από τη μισάνοιχτη πόρτα του μπάνιου. Ακολούθως ενημέρωσε τη μητέρα της για τον θάνατο του νεογνού, ενώ εκείνη βρισκόταν έξω από το μπάνιο. Ισχυρίστηκε πως τοποθέτησε με τη βοήθεια της μητέρας της το νεογνό σε μια σακούλα και η μητέρα της ήταν αυτή που το πέταξε στον κάδο απορριμάτων. Σε απόσπασμα υλικού που κατασχεθηκε απο κάμερα ασφαλείας, αναγνώρισε τη μητέρα της, η οποία κρατούσε στα χέρια της δύο σακούλες και κατευθυνόταν στον κάδο απορριμάτων, όπου βρέθηκε το νεογνό.
«Εχω χάσει τον μπαμπά μου, πριν από έξι χρόνια, και ζω με τον αδελφό και τη μητέρα μου. Μέχρι το 2016, μέναμε στη Λήμνο. Από εκεί φύγαμε και ήρθαμε στην Αθήνα, γιατί είχα μπλέξει με ένα παιδί από την Αλβανία που το λέγανε «H…M…» και τον φώναζαν Γιώργο. Είχαμε σχέση έναν χρόνο. Κατάλαβαμε ότι ήμουν έγκυος, αλλά το καταλάβαμε νωρίς και αποφάσισα να κάνω έκτρωση γιατί ήμουν πολύ μικρή και οι δικοί μου ήθελαν να ξεκόψω από αυτόν τον άνθρωπο. Αυτός ο άνθρωπος, ο Γιώργος, με χτύπαγε, μου συμπεριφερόταν άσχημα, γιατί έπινε και μας είχε φάει πολλά λεφτά. Με πίεζε, δηλαδή, να του δίνω από τα λεφτά που μας έστελνε ο αδελφός μου. Με πήγε η μάνα μου στην Αθήνα και έκανα έκτρωση στο «Αλεξάνδρα». Γυρίσαμε στη Λήμνο και μετά πάλι Αθήνα για μόνιμα με τον αδελφό μου.

Δεν είχα καταλάβει

Την άνοιξη του 2017 τραβιόμουν με ένα παιδί που τον λένε Κώστα, είναι Έλληνας από κοινή παρέα. Ξέρω μόνο ότι έμενε στο Περιστέρι. Μια φορά κάναμε σεξ, χωρίς προφυλακτικό. Μετά τον Κωστα, γνώρισα τον Κυριάκο από τα Άνω Λιόσια και κάναμε σεξ, αλλά όλες τις φορές είχε χρησιμοποιήσει προφύλαξη. Δεν είχα καταλάβει να συμβαίνει κάτι περίεργο με το σώμα μου, γιατί έχω μεγάλη κοιλιά ούτως ή άλλως. Έχω θυροειειδή και τρώω κιόλας και νόμιζα ότι ειχα πάρει κιλά. Μετά την Πρωτοχρονιά, κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά, ένιωθα να κινείται κάτι. Σκέφτηκα ότι είχα κάνει σεξ με τον Κώστα, χωρίς προφύλαξη και ήμουν έγκυος. Με κυρίευσε ο φόβος, φοβήθηκα μην καταλάβουν τίποτα η μάνα και ο αδερφός μου και τους χάσω για πάντα. Είναι οι μόνοι που έχω στην Ελλάδα. Μπήκα και είδα βίντεο με γέννες για να ξέρω τι να κάνω…», ανέφερε στην πρώτη προανακριτική της κατάθεση στους αστυνομικούς, περιγράφοντας στη συνέχεια πώς γέννησε μόνη της.
«Μια φορά, όταν γυριζα απο το σχολείο πηγα και άφησα κι εγώ λουλούδια εκεί που άφηναν και οι υπόλοιποι για να μπορέσω κάπως να συχγωρεθώ για αυτό που έκανα… Δεν ήθελα να σκοτώσω το μωρό, απλά φοβόμουν πάρα πολύ τι θα γινόταν αν το μάθαινε η οικογένειά μου».

«Το έπλυνα στο νιπτήρα κι εκείνο πήγε στο στήθος μου και έφαγε»

Στην συμπληρωματική, προανακριτική της κατάθεση, στους αστυνομικούς η κοπέλα πρόσθεσε πως: «Τα περισσότερα από όσα είπα παραπάνω ήταν αληθεια, αλλά ήθελα να προστευσω την μάνα μου. Μέχρι εκείνη την ημέρα δεν ήξερε πως ήμουν έγκυος. Όταν με έπιασαν οι πόνοι, αναγκάστηκα να της το πω. Μπήκα στο μπάνιο και εκείνη κάθισε απ’ έξω γιατί δεν χωρούσαμε. Δεν μπορούσε να δει τι γινόταν έτσι που ήταν η πόρτα. Γέννησα, το έπλυνα στο νιπτήρα κι εκείνο πήγε στο στήθος μου και έφαγε. Μετά από λίγη ώρα, άκουσα το μωρό να βγάζει κάποιους περίεργους ήχους. Είδα πως από τη μύτη και το στόμα έτρεχε αίμα και δεν ανέπνεε. Μου είπε πως τα παλιά χρόνια βάζανε λίγο χαρτάκι μέσα στο στόμα του παιδιού για να τραβήξει το αίμα… Αφού έβγαλα το χαρτί από το στόμα, πήρα ένα κομμάτι από κορδόνι που βρήκα μέσα στο μπάνιο και το έδεσα στο λαιμό του μήπως ενοχληθεί και αντιδράσει. Μετά φώναξα τη μαμά μου να μου φέρει και άλλο χαρτί και το έβαλα στο στόμα του.  Αλλά πάλι δεν ανέπνεε και το άφησα, όπως ήταν. Φώναξα στη μάνα μου πω το παιδί δεν ανέπνεε, δεν ζούσε και εκείνη έβαλε τα κλάματα και είπε «τι θα κάνουμε τώρα». Εγώ της είπα να φέρει μια σακούλα για να βάλω μέσα το μωρό, μαζί με άλλα σκουπίδια και να το αφήσουμε κάπου έξω. Εγώ έμεινα στο δωμάτιο μου και ζήτησα από τη μαμά μου να πάει να αφήσει κάπου έξω τη σακούλε με το μωρό«.

«Της έριξα ένα χαστούκι για να μιλήσει»

Η μητέρα εξεταζόμενη ισχυρίστηκε ότι δεν γνώριζε πως η κόρη της ήταν έγκυος. Όπως υποστήριξε αντελήφθη ότι γέννησε, αμέσως μετά τον τοκετό, ενώ ήδη βρισκόταν στο σπίτι, έξω από το μπάνιο, όταν το νεογνό ήταν ήδη νεκρό, ισχυρισμός που βρίσκεται σε αντίθεση με αυτόν της κόρης της. Ομολόγησε, όμως, ότι το πέταξε στον κάδο απορριμάτων.

Συγκεκριμένα ανέφερε στους αστυνομικούς: «Ο σύζυγός μου πέθανε από καρκίνο το 2012. Ήρθαμε στην Αθήνα από τη Λήμνο και ο γιος μου δουλεύει και η κόρη μου πηγαίνει σχολείο για να γίνει φαρμακοποιός. Στα τέλη Φλεβάρη 2018, η κόρη μου μου είπε πως πονάει η μέση της και εγώ δεν έδωσα σημασία γιατί πίστευα πως είναι από την περίοδο που έχουν οι γυναίκες. Μετά από δύο μέρες, ήταν στο μπάνιο για ώρα και μπήκα με το ζόρι στο μπάνιο. Μου είπε ότι έκανε μαλ@@@@. Της έριξα ένα χαστούκι για να μιλήσει, γιατί δεν απαντούσε. Τότε μου έδωσε μια σακούλα και μου είπε να την πάρω να την πετάξω. Είδα μέσα το μωρό, το οποίο ήταν τυλιγμένο με ένα σεντόνι. Μου φάνηκε πεθαν΄μένο και είδα ότι μέσα στο στόμα του είχε χαρτιά. Τρελάθηκα, δεν ήξερα τι να κάνω. Ρωτούσα συνέχεια γιατί έβαλε το μωρό μέσα στη σακούλα και γιατί έβαλε τα χαρτιά στο στόμα του. Της είπα ότι δεν έπρεπε να κάνει αυτό το κακό, γιατί θα μπορούσαμε να δίναμε κάπου το μωρό, όπως σε μια οικογένεια που δεν έχει παιδιά. Πάλι δεν μου απαντούσε.

«Αναγκάστηκα να το πετάξω»

Μετά ξαναείδα ότι δεν ζει το μωρό και αφού είχε πεθάνει και δεν μπορούσαμε να το δώσουμε κάπου, αναγκάστηκα να το πετάξω. Άνοιξα τον πρώτο κάδο που βρήκα μπροστά μου και πέταξα τη σακούλα με το μωρό. Δεν παράχωσα τη σακούλα, απλά την άφησα μέσα. Τη ρώτησα γιατί έμεινε έγκυος, ποιος είναι ο πατέρας, γιατί έβαλε τα χαρτιά στο στόμα του μωρού, αλλά απάντηση δεν έπαιρνα… Μετά από δύο μέρες, είδα κόσμο μαζεμένο γύρω από τον κάδο. Γινόταν χαμός, αστυνομία, κανάλια. Άνοιξα την τηλεόραση και είδα πως έλεγαν για ένα πεθαμένο μωρό. Δεν ήξερα τι να κάνω. Ήθελα να πάρω ένα πιστόλι και να το βάλω στο κεφάλι μου. Η κόρη μου έκλαιγε όλη την ημέρα και δεν μου μιλούσε. Δεν είπα τίποτα σε κανέναν. Φοβόμουν μήπως πάει φυλακή το παιδί μου ή εγώ. Ντρεπόμουν και τον κόσμο. Τι θα έλεγαν οι γείτονες και οι συγγενείς αν το μάθαιναν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου