Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

Βάλια Αμπατζή: Η ανερχόμενη CELEBRITY από την πόλη του ΜΩΡΙΑ!



Ζει και εργάζεται στην Τρίπολη Αρκαδίας, είναι 14 χρόνια δημοσιογράφος και άλλα 14 multimedia programmer. Κάνει ελεύθερη δημοσιογραφία αλλά ασχολείται και με το στρατιωτικό ρεπορτάζ, την παρουσίαση αλλά και διοργάνωση events.
H Βάλια Αμπατζή ανεβαίνει στο χώρο του star system και δηλώνει:

«Η Δημοσιογραφία είναι ένας πολύ δύσκολος δρόμος. Τρέχεις, δεν έχεις ωράριο. Δεν πρέπει να επαναπαυόμαστε στα standar… Όποιος το αγαπάει βγαίνει κερδισμένος πάντως!!!»… «Έχω εργαστεί σε πολλές θέσεις… Μέχρι και γραμματέας δικηγόρου… Ήμουν καθηγήτρια πληροφορικής 12 χρόνια… το θέμα είναι ότι απο τα 14 χρόνια εργασίας αποκόμισα πολλές εμπειρίες χρήσιμες για την μετέπειτα καριέρα μου. Οι επώνυμοι είναι φίλοι μου και δεν με ενδιαφέρει η προσωπική ζωή τους παρά μόνο η δουλειά τους. Έτσι δεν μου αρέσει και εμένα να ασχολούνται με τη προσωπική μου ζωή. Όλοι αφήνουν το στίγμα τους και εγώ το δικό μου. Δεν φοβάμαι κανένα και δημοσιογραφώ ελεύθερα!!! «…
Συνεντεύξεις λοιπόν με πολλούς και βραδινό ρεπορτάζ είναι μία από τις αγαπημένες της δημοσιογραφικά ενασχολήσεις…
«Κάθε συνέντευξη είναι μοναδική… Αυτές που θυμάμαι έντονα είναι με τον κ. Μάκη Χριστοδουλόπουλο και τον αείμνηστο Θύμιο Καρακατσάνη!!!…
Πως βλέπει τα πράγματα στο στρατιωτικό ρεπορτάζ;
«Αυτά που συμβαίνουν στις ένοπλες δυνάμεις είναι απίστευτα. Μείωση μισθών, κόψιμο επιδομάτων και δε συμμαζεύεται η κατάσταση. Όλα αυτά έχουν κάνει τους στρατιωτικούς να φοβούνται το αύριο και να μην ξέρουν αν θα έχουν να πληρώσουν ενοίκια, δάνεια κλπ. Αυτή σίγουρα δεν είναι κυβέρνηση πρόνοιας!».
Πηγή: http://evros-line.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου