Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

Πέγκυ Ζήνα: Πήρε εξιτήριο μετά την περιπέτεια υγείας




Εξιτήριο πήρε από την ιδιωτική κλινική που νοσηλευόταν τις τελευταίες δυο μέρες η Πέγκυ Ζήνα.
Η τραγουδίστρια, λόγω της ίωσης που κόλλησε, αναγκάστηκε ν΄αναβάλλει την πρεμιέρα στο νυχτερινό κέντρο που θα εμφανιστεί, μιας και την Τετάρτη, κατέρρευσε κατά τη διάρκεια των προβών, με αποτέλεσμα να μεταφερθεί εσπευσμένα στο νοσοκομείο.

Τέλος καλό όλα καλά όμως για την τραγουδίστρια, που πήρε εξιτήριο το μεσημέρι της Παρασκευής.

«Πέρασε η περιπέτεια και εντάξει. Σιγά σιγά σε 2-3 μέρες θα είμαι απόλυτα καλά! Ταλαιπωρήθηκα κι εγώ και το μικράκι αλλά είναι μια περίεργη ίωση».

Και πρόσθεσε πως τις δυο μέρες που νοσηλεύτηκε, «μου έλειψε πολύ και το παιδί. Γυρνάμε σιγά σιγά πυρετωδώς στις πρόβες σε 2-3 μέρες».

Δίπλα της, από την πρώτη στιγμή, ο σύζυγος της Γιώργος Λύρας.

Μάλιστα η τραγουδίστρια, περιέγραψε πώς κατέρρευσε:

«Δεν αισθάνθηκα καλά από τις πρόβες και άρχισα να πέφτω, να έχω διάφορα πολύ άσχημα συμπτώματα. Όταν έχεις μωράκι τι να κάνεις… κολλάς!»

Όσο για το τι της είπαν οι γιατροί; ότι «σε δυο μέρες θα είμαι απόλυτα καλά!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου