Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

Χ. Χολίδης: Περιγράφει το ατύχημα που τον σημάδεψε για όλη του τη ζωή!



Στο δεύτερο επεισόδιο της εκπομπής «ΟΛΑ» με τον Θέμο Αναστασιάδη, το οποίο προβλήθηκε τη νύχτα της Τρίτης, είδαμε ένα ακόμα μέρος από την πρώτη κοινή τηλεοπτική συνέντευξη του Χρήστου Χολίδη και της Δούκισσας Νομικού. Σε αυτό νέο μέρος της συνέντευξης, ο γνωστός τραγουδιστής μίλησε για ένα ατύχημα που είχε πάθει όταν έκανε τη στρατιωτική του θητεία στο σώμα των αλεξιπτωτιστών.


«Έκανα 13 πτώσεις και είχα και ένα σοβαρό ατύχημα. Ενώ άνοιξε το αλεξίπτωτο, κάποιος με έπρωξε ενώ δεν έπρεπε, έχασα την ισορροπία μου και αντί να βγω από το αεροπλάνο με τα πόδια, βγήκα με το κεφάλι. Άνοιξε το αλεξίπτωτο στο κεφάλι και λιποθύμησα» θυμήθηκε ο Χρήστος Χολίδης, ενώ συνέχισε: «Τα C130 έχουν μια πόρτα και εσύ πρέπει να ακολουθήσεις έναν συγκεκριμένο βηματισμό. Πρέπει να βγάλεις πρώτα τα πόδια σου και μετά σε παίρνει ο αέρας. Εμένα με έσπρωξαν, έχασα την ισορροπία μου και έπεσα με το κεφάλι. Μετά θυμάμαι ότι κάποια στιγμή συνήλθα στο 401. Κάηκα σε όλη τη δεξιά μου πλευρά, είχα "βγάλει" τον αγκώνα μου... Εγώ θυμήθηκα το συμβάν μετά από τρία χρόνια, είχα κάνει delete, δεν θυμόμουν τι είχε γίνει. Μετά δεν μπορούσα να κοιμηθώ γιατί έβλεπα το ίδιο όνειρο για τρία χρόνια. [...] Δεν ξέρω αν θα το ξαναέκανα, γιατί ακόμα και σήμερα όταν ακούω να περνάει C130 ανατριχιάζω. Έχω πολλές αναμνήσεις!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου