Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Μπάχαλο σε Μελέτη-Λαμπίρη: «Αυτά τα ρεζιλίκια εγώ δεν τα θέλω!»

Meleti Labiri
Το «μήλον της Έριδος» ήταν σήμερα το μεσημέρι η Μαρία Μπεκατώρου, αμέσως μετά την εμφάνισή της στο Πρωινό. Λίγο πριν πραγματοποιηθεί η πρόβα τζενεράλε για την πρεμιέρα του Your Face Sounds Familiar, η κάμερα, τόσο του Μελέτησέ το, όσο και του Excellent! συνάντησαν την παρουσιάστρια. Ωστόσο, η live σύνδεση έγινε ταυτόχρονα με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί… μπάχαλο. H Μαρία Μπεκατώρου μπερδεύτηκε και αναφώνησε: «Δεν μπορώ να σας περιγράψω την κατάστασή μου!».


Από την πλευρά της, η Ελεονώρα Μελέτη, φανερά εκνευρισμένη, απευθυνόμενη στους συνεργάτες της είπε «Είναι καλωδιωμένα και τα δύο κανάλια; Αν είναι έτσι εγώ κάνω πίσω. Την αφήνω στη Χριστίνα. Αυτά τα ρεζιλίκια εγώ δεν τα θέλω. Να μιλήσει στη Χριστίνα Λαμπίρη, εγώ δεν μπαίνω σε αυτό το παιχνίδι». Όταν τελικά η Μαρία Μπεκατώρου “έμεινε” στην κάμερα του Μελέτησέ το, η οικοδέσποινα της εκπμπής ειπε: «Εγώ την αφήνω στη Χριστίνα, το πρόλαβα πρώτη» και στη συνέχεια την ενημέρωσαν από το ακουστικό ότι αποφασίζει ο ΑΝΤ1 και ότι έχει προτεραιότητα.


Από την πλευρά της, η Χριστίνα Λαμπίρη, εμφανώς πιο ψύχραιμη, τόνισε: «Να αφήσουμε το Μαράκι να κάνει τη σύνδεσή του με το Star και μόλις ολοκληρώσουν τη συνομιλία τους με μεγάλη μου χαρά θα τα πούμε. Να είμαστε σοβαροί, συνεπείς και να κρατάμε τους τύπους όπως πρέπει. Να τους αφήσουμε να κάνουν τη δουλειά τους οι άνθρωποι, μη γυρίσουμε σε παλιές δραματικές εποχές, τις οποίες αντιπαθούσα φριχτά και αισθανόμουν άσχημα γι’ αυτές. Πάμε για καινούρια πράγματα. Ο σκοπός είναι να γίνεσαι καλύτερος στη ζωή σου, προχωρώντας και όχι να επιστρέφεις στη σαχλαμάρα», αλλά δεν παρέλειψε να πετάξει και το… καρφάκι της. « Όταν ξέρεις ότι κάτι είναι κοινής λήψεως και ξαφνικά βλέπεις κάποιον να κοτσάρει το αποκλειστικό για να δημιουργήσει την εντύπωση του αποκλειστικού. Από εκεί και πέρα δεν έχει νόημα».


Δείτε τα βίντεο

peoplegreece.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου