Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Ηλιάκη: «Ο Μουτσινάς έπρεπε να σκεφτεί εμένα πρώτα»



«Έχω κάνει μία φορά το παράπονο. Δεν θα το κάνω δεύτερη»...

Από το εξομολογητήριο του Θέμη Γεωργαντά στο MAD πέρασε η Μαρία Ηλιάκη και άφησε αιχμές για τον φίλο και συνεργάτη της Νίκο Μουτσινά, με αφορμή όσα ακούγονται ότι η Ζέτα Μακρυπούλια και ο Νίκος Μουτσινάς φλερτάρουν με την παρουσίαση της πρωινής εκπομπής του MEGA την επόμενη σεζόν.


«Πατάω γερά στα πόδια μου, με το Νίκο ή χωρίς. Η ζωή είναι έτσι, αν ο άλλος αποφασίσει να φύγει δεν μπορείς να τον κρατήσεις με το ζόρι. Αν ο Νίκος αποφασίσει να φύγει, σίγουρα θα στεναχωρεθώ.», είπε αρχικά η Μαρία Ηλιάκη.

Στη συνέχεια ανέφερε: «Μου είχε κακοφανεί όταν έφυγε να παρουσιάσει πρωινό με την Κατερίνα Ζαρίφη. Όταν με τον άλλο είστε φίλοι, εσένα δεν πρέπει να σκεφτεί πρώτα; Πώς σκέφτεται πρώτα την άλλη»;

Και κατέληξε: «Νομίζω πως ο καθένας πρέπει από μόνος του να σκέφτεται κάποια πράγματα και όχι να του κάνεις παράπονο εσύ. Οπότε, το έχω κάνει μία φορά το παράπονο. Δεν θα το κάνω δεύτερη».

δείτε το βίντεο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου