Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Γύρω από την tv: Όταν κάνεις αυτό που ξέρεις...

Σημαντικό να μπορείς να διοχετεύεις το ταλέντο σου στον τομέα που γνωρίζεις και αγαπάς.
Δυστυχώς όμως η έννοια του ταλέντου στην ελληνική τηλεόραση «κακοποιείται» βάναυσα τα τελευταία χρόνια καθώς μεταφράζεται ως πασπαρτού. Η αγωνία και η ανάγκη των στελεχών να βρουν ικανά και δημοφιλή στελέχη συχνά τους οδήγησε ως σήμερα σε σπασμωδικές επιλογές και εξέθεσε και ανθρώπους οι οποίοι επιλέγοντας λάθος χώρο αδίκησαν τις όποιες ικανότητές τους.

Για παράδειγμα, ένας καλός σεναριογράφος δεν μπορεί να
θεωρείται ότι μπορεί να είναι ταυτόχρονα καλός παρουσιαστής, ηθοποιός και τραγουδιστής. Οπως και μια καλή ηθοποιός δεν σημαίνει ότι μπορεί αντίστοιχα να παρουσιάζει δημοσιογραφικές έρευνες. Πολύπλευρα ταλέντα υπάρχουν. Υπεράνθρωποι δεν έχουν βρεθεί ως σήμερα.

Ο Χρήστος Φερεντίνος ανήκει σε αυτή την κατηγορία των προσώπων που έκαναν λάθος επιλογές. Ικανός παρουσιαστής, δοκιμάστηκε σε πολλά και διαφορετικά είδη και εσχάτως δέχθηκε να συμμετάσχει σε πρωινή ψυχαγωγική εκπομπή η οποία ατύχησε. Ωστόσο ο ίδιος είναι ταλαντούχος. Απόδειξη; Το πολύ καλό νέο τηλεπαιχνίδι του Alpha «Ακου τι είπαν». Ο Φερεντίνος είναι από τους καλύτερους παρουσιαστές τηλεπαιχνιδιών γιατί συνδυάζει μοναδικά προσόντα: άνεση και συστολή, ευφράδεια και αυτοέλεγχο, χαμόγελο και θετική διάθεση, τσαλακώνεται, συμμετέχει και κυρίως δεν νιώθει σταρ, δεν «πουλάει» φίρμα σε αυτό που κάνει. Συμπάσχει με την αγωνία των παικτών, τους σέβεται, τους ενθαρρύνει την ώρα που κλείνει το μάτι και στον τηλεθεατή. Πολύ έξυπνη η κίνηση του Alpha να επενδύσει στο πρόσωπό του και μάλιστα σε μια περίοδο που σχεδόν ανεξήγητα το τηλεπαιχνίδι απουσιάζει. Εξίσου έξυπνη επιλογή ήταν και η ένταξη ενός ψυχαγωγικού προγράμματος στην πρωινή ζώνη απέναντι στις ενημερωτικές ανταγωνιστικές εκπομπές. Το «Happy Day» βρίσκεται στην κορυφή της τηλεθέασης στα νεανικά κοινά και ήρθε να καλύψει ένα ακόμη εμφανές κενό τη συγκεκριμένη ώρα. Δεν είναι εκπομπή επιμόρφωσης και ψυχικής ανάτασης αλλά είναι ένα έντιμο για το είδος του πρόγραμμα με εύστοχη επιλογή παρουσιαστών το οποίο «ροκανίζει» τα κοινά των απέναντι. Ολο αυτό φυσικά αποδεικνύει ότι η στρατηγική ως ικανότητα είναι αρετή η οποία μεταφράζεται στους πίνακες τηλεθέασης και στην περίπτωση του Alpha το πρόσωπο που κάνει τη διαφορά είναι ο γενικός διευθυντής προγράμματος Τζώνης Καλημέρης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου