Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014

M. Χατζηγιάννης: Είναι... "σικέ" η σχέση του με τη Ζέτα; Δείτε τι απαντά ο ίδιος! (Φωτό)



Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης μίλησε στη "RealLife" για το ενδεχόμενο να συνεργαστεί επαγγελματικά με τη Ζέτα Μακρυπούλια, ενώ απάντησε στα δημοσιεύματα που αναφέρουν ότι η σχέση τους είναι "σικέ" και σχολίασε τα στημένα παπαράτσι θέματα.


Γράφτηκε, συζητήθηκε και ειπώθηκε πως θα παίξεις σε μιούζικαλ, με τη Ζέτα Μακρυπούλια. Γιατί δεν το αποφασίσατε; Για να μην πούνε “πάλι”;

Η Ζέτα είναι σύντροφός μου, αλλά είναι και μία αυτόνομη προσωπικότητα και έχει τη δική της πορεία στον χώρο του θεάματος. Δεν είναι διόλου αναγκαίο οι προσωπικές σχέσεις να μεταφέρονται με ευκολία και στον επαγγελματικό χώρο. Η αίσθησή μου, όμως, είναι ότι δεν πρόκειται για την καλύτερη δυνατή λύση -τουλάχιστον για την ώρα. 

Αν και όταν το αποφασίσετε, ποιο μιούζικαλ θα ήθελες να κάνατε;

Με τα “αν” δε γράφεται ιστορία. Αν όμως κάνω μία τρελή σκέψη, το “Beauty and the Beast” είναι μία καλή ιδέα. Η beauty υπάρχει κι εγώ θα απελευθέρωνα από μέσα μου το “τέρας”. 
Πότε θα γίνει το κανονικό σας πάντρεμα πριν από το θεατρικό; Ο κόσμος που σας αγαπάει θέλει να ξέρει αν είναι στα άμεσα σχέδιά σας αυτό...

Έτσι κι αλλιώς, όπως έχει πει και η Ζέτα, και είναι η αλήθεια, ζούμε σαν παντρεμένοι οι δυο μας.
Κάποιοι έχουν αφήσει υπονοούμενα πως η σχέση σας είναι σικέ και για τα μάτια του κόσμου...
Στην ευτέλεια και στην παρακμή δεν χωράει καμία απάντηση. 
Όπως επίσης λένε και γράφουν ότι τα θέματα “παπαράτσι” είναι θέματα “κλεισμένα” που τα έχετε δώσει εσείς...
Ζω τόσο γυάλινα, ανοιχτά και διάφανα, ώστε για να με πετύχει κανείς κάπου δεν χρειάζεται να κλείσει ραντεβού.


Πόσο πολύ σε ενοχλεί όταν βλέπεις τον εαυτό σου και την σύντροφό σου κρεμασμένους στα περίπτερα...
Και πού να μας δείτε κρεμασμένους και στην εκκλησία! (γελάει). Σοβαρά τώρα, η δημόσια έκθεση για έναν καλλιτέχνη και η επικοινωνία είναι μέρος της δουλειάς του. Πρέπει να εξηγήσεις τι κάνεις και γιατί το κάνεις. 
Θέλω να ταξιδέψεις νοερά, 20 χρόνια μετά και να μου πεις τι επιθυμείς για τον Χατζηγιάννη και τι για τον Μιχάλη...
Ωραία λοιπόν, μεταφερόμαστε στο 2034 και είμαι στα “πατημένα” 55! Βλέπω την Ελλάδα μας ανεξάρτητη και κυρίαρχη! Την πατρίδα μου ελεύθερη, εσένα απέναντί μου να σου διηγούμαι άγνωστες πτυχές της ζωής μου, πριν παίξω με τους γιους και τις κόρες μου... Θέλω να κάνω μεγάλη οικογένεια με τη Ζέτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου