Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2018

GNTM: Αποχώρησε η Ιωάννα Δεσύλλα!

 
 
Ποιες ήταν οι τρεις παίκτριες του GNTM με τις χειρότερες φωτογραφίες;
Όχι μία αλλά δύο παίκτριες είδαν την πόρτα της εξόδου από το GNTM το βράδυ της Τρίτης. Η φωτογράφηση κάτω από το νερό έδειξε τις αδυναμίες που είχαν οι υποψήφιες με το χειρότερο τρόπο. Αρκετές από αυτές δεν ήξεραν να κολυμπούν και έπρεπε να έχουν πολλά πράγματα στο μυαλό τους για να σκεφτούν. Η Σοφία Ζαχαριάδου μάλιστα δεν κατάφερε καν να βάλει το κεφάλι της μέσα στο νερό και έτσι οι κριτές πήραν την απόφαση ότι δεν θα ήταν δίκαιο για τα υπόλοιπα κορίτσια να συνεχίσει. Ωστόσο, συνέχισαν κανονικά τη διαδικασία της αποχώρησης βάση της χειρότερης φωτογραφίας κάτω από το νερό. Τις χειρότερες φωτογραφίες είχαν η Αγάπη Olagbegi, Μέγκι Ndrio και η Ιωάννα Δεσύλλα. Η Ιωάννα Δεσύλλα ήταν εκείνη που αποχώρησε τελικά από το Greece’s Next Top Model, αφού είναι επαγγελματίας και οι κριτές δεν κατάφεραν να δουν σε αυτή το απαιτούμενο πάθος.

«Έχεις μια πλεονεκτική θέση να είσαι επαγγελματίας μοντέλο και να γνωρίζεις πολλά παραπάνω πράγματα από τα άλλα κορίτσια, κι όμως πάντα κάνεις πίσω. Σε βλέπει όλη η Ελλάδα και πάρα πολλοί πελάτες και φωτογράφοι που θα ήθελαν να επενδύσουν στο πολύ ιδιαίτερο πρόσωπο σου, αλλά δεν βλέπουν καμία ενέργεια από εσένα. Λυπάμαι πάρα πολύ δεν μπορώ να έχω ένα άφωνο και άψυχο μοντέλο μπροστά μου» της σχολίασε η Βίκυ Καγιά ανακοινώνοντας το αποτέλεσμα.

«Θεωρώ ότι σαν επαγγελματίας μοντέλο έχω κάνει πολλά πράγματα στη ζωή μου και δεν μπορούν να με κρίνουν από μια φωτογραφία που δεν ήμουν εγώ. Ούτε για τα μαλλιά. Εγώ φταίω; Τι να κάνω να κρατάω τα μαλλιά μου πίσω ή να γίνω και κομμώτρια; Δεν περίμενα να διώξουν δύο ιδιαίτερα πρόσωπα. Θα αναφέρω και τη Σοφία γιατί νιώθω ότι είμαστε δυο πρόσωπα που θα μπορούσαμε να φτάσουμε τελικό. Κι ας φανώ και ψώνιο», σχολίασε η Ιωάννα Δεσύλλα για την απόφαση των κριτών να αποχωρήσει από το GNTM.

δες το βιντεο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου