Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Ξέσπαει πασίγνωστος τραγουδιστής: «Δεν είμαι gay 100%»!



Οι ακατάλληλες φωτογραφίες και η εξήγηση...

Ξέσπασε ο Liam Payne μέσα από τον λογαριασμό του στο Twitter σχετικά με όσους ισχυρίζονται ότι είναι ο ίδιος στις φωτογραφίες που έχουν κάνει το γύρο του κόσμου και που τον δείχνουν ολόγυμνο παρέα με άλλους άνδρες.



Το μέλος του διάσημου συγκροτήματος "One Direction", έγραψε: «Δεν είναι δυνατόν να πιστεύει ο κόσμος πως εγώ απεικονίζομαι σε αυτές τις φώτο. Δεν είμαι ομοφοβικός 100%, και επίσης δεν είμαι gay 100%! Το ότι λέω πως δεν είμαι ομοφυλόφιλος, δεν σημαίνει πως είμαι και ομοφοβικός!»



Σε κάποια από τις φωτογραφίες, ο φερόμενος Liam Payne είναι ξαπλωμένος στο κρεβάτι με έναν άλλον άνδρα, φορώντας μόνο το καπέλο του. Σε άλλη φωτογραφία κάνει σεξ με άλλον άνδρα.



Η κοπέλα του Sofia Smith υποστηρίζει ότι όλες οι φώτο ήταν αποτέλεσμα photoshop. Ωστόσο, η εκρηκτική αντίδραση του Liam κάνει πολλούς να προβληματίζονται...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου