Δεν είναι ευχάριστο να χωρίζεις λίγο πριν τις γιορτές. Όμως η ζωή είναι απρόβλεπτη. Εκτός από τη Φουρέιρα και τον Σαμαρά-οι οποίοι όπως πρώτοι σας αποκαλύψαμε- χώρισαν, μαθαίνω ότι προς τον ίδιο γρεμό βαδίζουν και οι συγκεκριμένοι! Το ζευγάρι έχει απομακρυνθεί τελευταία αρκετά...
Λίγο οι επαγγελματικές υποχρεώσεις τους-που φέτος είναι κατά πολύ περισσότερες σε σχέση με το παρελθόν- λίγο τα ξενοκοιτάγματα του Άκη… ε δεν θέλει και πολύ να γυρίσει η βιδούλα στην Δημητρούλα. Είναι άξιο απορίας για όσους τους γνωρίζουν για το αν θα αλλάξουν μαζί το χρόνο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου