Η Ελένη Μενεγάκη στη σημερινή εκπομπή της συνομιλώντας με μία τηλεθεάτρια στον αέρα μίλησε για τις εγκυμοσύνες! Η παρουσιάστρια είπε μάλιστα πως όπου ακούει για εγκυμοσύνες ακούει μόνο για κοριτσάκια, αποκαλύπτοντας έτσι το φύλλο του μωρού που περιμένει; Ο χρόνος θα δείξει...
δες το βιντεο

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου