Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

Γιώργος Λιάγκας: Ο βουλευτής της ΝΔ που προσπάθησε να τον φιλήσει στο στόμα



Ο Γιώργος Λιάγκας, καλεσμένος στο "Αργά" του Νίκου Μαστοράκη, απάντησε πως δεν έχει απατήσει την Φαίη Σκορδά, αλλά αν είχε συμβεί δεν θα το έλεγε. Ωστόσο, αποκάλυψε ότι στο παρελθόν ένας πολιτικός και ένας δημοσιογράφος είχαν προσπαθήσει να τον φιλήσουν στο στόμα.
...


«Κάνω κοινοβουλευτικό ρεπορτάζ και τότε βγαίναμε για φαγητό με κανέναν πολιτικό. Τρώω με έναν πολιτικό της ΝΔ σε ένα μαγαζί στο Κολωνάκι και μετά έδιωξε τον αστυνομικό του και μου λέει "θα με γυρίσεις σπίτι εσύ;". Έμενε κάπου στο Παγκράτι. Την ώρα που τον γυρίζω πάει να με φιλήσει! Η μύτη μου με έσωσε! Έμαθα στην πορεία ότι ήταν ομοφυλόφιλος», εξομολογήθηκε ο Γιώργος Λιάγκας.

Ο παρουσιαστής μίλησε και για την απάτη με τη χρηματιστηριακή και αποκάλυψε το ποσό που έχασε: «Μισό εκατομμύριο ευρώ! Τα έχω δώσει σε μια χρηματιστηριακή και μου είπαν να τα κάνω ρέπος. Θα έπαιρνα 30.000 ευρώ το χρόνο. Και έρχεται κάποια στιγμή και μου λέει να τα κάνουμε ομόλογα του γερμανικού δημοσίου. Υπέγραψα πλαστά χαρτιά. Είμαι στην Τήνο και μαθαίνω από το τηλέφωνο ότι τα λεφτά δεν υπάρχουν. Αρχίζει και μουδιάζει το πόδι μου, το χέρι μου, το στόμα μου και αρχίζουν και φεύγουν σάλια. Ήταν μια τεράστια κρίση πανικού».

Δείτε το απόσπασμα - https://www.youtube.com/watch?v=wQcSNUBF2Rk&feature=player_embedded

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου