Παρασκευή 7 Ιουλίου 2017

Survivor: Ο Γιώργος Αγγελόπουλος “ξεγύμνωσε” τον Χανταμπάκη! «Ήταν συσσωρευμένα πολλά…»



«Γι’ αυτό είχα πει ότι είναι κωλοτούμπας! Μην μου λες ότι με γουστάρεις και από πίσω προσπαθείς να με διώξεις ή να δημιουργήσεις εντυπώσεις αρνητικές…».


 Ο μεγάλος νικητής του Survivor, ο Γιώργος Αγγελόπουλος, βρέθηκε σήμερα στην εκπομπή Πανόραμα και μίλησε μεταξύ άλλων για τον Στέλιο Χανταμπάκη και την λεγόμενη κλίκα.



«Οι ανθρώπινες σχέσεις είναι ένας διάλογος, που σημαίνει είτε με σιωπηρό λόγο είτε διά στόματος μιλάς εσύ και το ίδιο κάνει ο συνομιλητής ή οι συνομιλητές. Εγώ δεν υπήρχε περίπτωση σε κανένα παιχνίδι ή στην καθημερινότητά μου είτε ο κόσμος να γυρίσει ανάποδα, να μην πάω για ψαροντούφεκο, να κάνω πώς δεν ξέρω να κρατάω ένα εργαλείο ή να προσποιηθώ ότι δεν είμαι αυτός που είμαι. Και για μένα ήταν καλό και αισθανόμουν χρήσιμος να προσφέρω πράγματα, μου αρέσει πάρα πολύ να δίνω, το θεωρώ ευλογία να δίνεις κάτι. Και πόσο μάλλον σε παιχνίδι που είναι λιγοστά τα υπάρχοντα και ότι δίνεις μπορεί να σου λείψει επί δέκα. Στην αρχή εισέπραξα πολύ ωραίο κλίμα είπα ότι “θα πάμε καλά”.

«Τους είπα ότι θέλω να κερδίσω το Survivor»

Έγιναν κάποια πράγματα γιατί είχαμε φτάσει στα όριά μας και νομίζω ότι αυτό δεν άρεσε, η δική μου ίσως στάση που έδειχνα ή που προσπαθούσα και στη συμβίωση και στα αγωνίσματα και ο καθένας το εξέφραζε με τον δικό του τρόπο. Σίγουρα κάποια άτομα ήταν πιο κοντά απ’ ότι εγώ με αυτούς και έκαναν αυτό που λες παρέα ή κλίκα, αν μου επιτρέπεται. Εγώ θα πω ότι δεν ήταν ευθείς απέναντί μου. Την πρώτη μέρα που πήγα εκεί συστήθηκα και είπα ότι “παιδιά, έχω κάνει μια στροφή στα επαγγελματικά και έχω έρθει να το δω ως επαγγελματικό βήμα. Ναι, θέλω να κερδίσω. Αν το αξίζω, να κερδίσω”.

Οι περισσότεροι είχαν πει ότι ήρθαν για την εμπειρία. Δεν ήταν αυτό και κατ’ εμέ το εξέφρασαν με πολύ διαφορετικό και λάθος τρόπο απ’ ότι το λέγανε στην αρχή. Κάτι που έκανε δύσκολη τη συμβίωση μεταξύ μας, αλλά όταν ασχολείσαι με έναν άνθρωπο, που ήμουν εγώ, και τον απομακρύνεις με τη στάση σου και οτιδήποτε άλλο έγινε, η προσέγγιση σε κάθε τι είναι πολύ σημαντική. Όταν έχεις μια επιθετική συμπεριφορά, δεν μπορεί ο άλλος να είναι συνέχεια καλός, να του βγάλεις τον καλό του εαυτό. Γι’ αυτό και ήμουν μόνος μου στην αρχή. Έδειξα ποιος είμαι και από ένα σημείο και μετά άρχισε και παρεξηγιόταν».

Γιώργος Αγγελόπουλος για Χανταμπάκη και προσευχή

«Ήταν συσσωρευμένα πολλά πράγματα και αυτό ήταν το αποκορύφωμα. Εμένα δεν μου αρέσει το “άλλα λέω στη στάση και άλλα στο λεωφορείο”. Πες ότι είναι και πες το εκείνη την ώρα, μην μου λες άλλα και μετά κάνεις άλλα.  Γι’ αυτό είχα πει ότι ο Χανταμπάκης είναι κωλοτούμπας. Άμα δεν με γουστάρεις, δεν πρέπει εγώ να σε κάνω να με γουστάρεις. Αλλά μην μου λες ότι με γουστάρεις και από πίσω προσπαθείς να με διώξεις ή να δημιουργήσεις εντυπώσεις αρνητικές σε κάποιον από την παρέα μας. Δεν ταιριάξαμε με τον Στέλιο στην ευθύτητα του λόγου.

Το ποτήρι ξεχείλισε όταν μου μίλησε για την προσευχή. Καλώς ή κακώς εγώ κάνω τον σταυρό μου, τι σε νοιάζει εσένα; Δεν μπορείς να με καλείς εμένα και να μου λες “έλα να φάμε, θα κάνουμε και τον σταυρό μας”. Με ενόχλησε γιατί το εννοούσε. Ο Στέλιος είναι ένας άνθρωπος που κάνει τον σταυρό του και εμένα με ενόχλησε ότι εννοούσε το πείραγμα, δεν του ξέφυγε. Μετά μου είπε ότι του ξέφυγε. Μιλήσαμε και τα είπαμε πολύ ανοικτά και του είπα πώς έχουν τα πράγματα και πώς θέλω να έχουν τα πράγματα, διότι εξαρτάται πολύ από αυτόν το πώς θα εξελιχθεί η σχέση μας. Και θεωρώ ότι συνέχισε να κάνει τα ίδια πράγματα χωρίς όμως να είναι τόσο εκδηλωτικός.

Κανένας δεν είναι χαζός και να ξέρεις ότι ούτε εγώ υπήρξα χαζός

Όταν ζεις σε τέτοιες συνθήκες και στερείσαι πράγματα, ναι μεν έχεις τα μειονεκτήματα της αδυναμίας και ότι συνεπάγεται από την στέρηση. Αλλά αυξάνονται πάρα πολύ οι αισθήσεις σου. Και της αντίληψης και της όρασης και της ακοής, όλα. Δεν μου αρέσει η λέξη κλίκα. Θεωρώ ότι κάποια παιδιά ταιριάζανε, όπως ταιριάζανε και οι Μαχητές στο ξενοδοχείο, δεν είναι κακό. Κακό είναι να μην αφήνεις κάποιον να είναι ο εαυτός του ή να μην του επιτρέπεις να σου δώσει όσα θέλει να δώσει ή ακόμα και αν δεν θες να σου δώσει να κρατήσεις την ανάλογη πολιτισμένη απόσταση και στάση. Με στεναχωρούσε πολύ όλο αυτό.

Έκανα πολύ καιρό αυτοκριτική στο Survivor, ανέλυα τον εαυτό μου σε κάθε του λεπτό για να δω τι συμβαίνει. Το ότι θα πάω να βγάλω ψάρι να φάμε, πέρα του ότι μου αρέσει να ψαρεύω, δεν είχαμε να φάμε. Το ότι δεν γινόταν αντιληπτό ότι βούταγα σε νερά τα οποία πραγματικά ήταν για σερφ δεν με ένοιαζε. Αλλά όχι όταν σου βγάζει κάποιος ψάρι, να μην αντιλαμβάνεσαι ότι έχει πάει μία, δύο, τρεις για να φάμε και λες ότι το κάνω για τις κάμερες. Εμένα προσωπικά δεν με ενδιαφέρουν οι κάμερες», είπε ο Γιώργος Αγγελόπουλος.

Δείτε όσα είπε ο Γιώργος Αγγελόπουλος στο Survivor Πανόραμα…

 

δες το

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου