Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2017

Γιατί έφυγε ο Γιώργος Λιάγκας από τον «Λάμψη»;



Στο “Late Night” της Τρίτης, ο Γιώργος Λιάγκας αποκάλυψε πως παραιτήθηκε από τον ραδιοφωνικό σταθμό “Λάμψη”. Από τη στιγμή που έγινε γνωστό ακούστηκαν πολλά…


Σε επικοινωνία που είχε η Τζώρτζια Συρίχα με τον Γιώργο Λιάγκα, στην εκπομπή Φτιάξε καφέ να στα πω, ο δημοσιογράφος ανέφερε: «Παραιτήθηκα γιατί κουράστηκα από το πρωινό ξύπνημα. Δεν την πάλεψα άλλο. Κανένα άλλο παρασκήνιο…».
Ένα στοιχείο που πρόσθεσε στο ρεπορτάζ ο Μαρίνος Βυθούλκας είναι πως: «Ο Γιώργος Λιάγκας ήδη βρίσκεται σε συζητήσεις με άλλους ραδιοφωνικούς σταθμούς. Θα επιστρέψει στο ραδιόφωνο αλλά σε άλλη ζώνη».

δες το

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου