Στο “Late Night” της Τρίτης, ο Γιώργος Λιάγκας αποκάλυψε πως παραιτήθηκε από τον ραδιοφωνικό σταθμό “Λάμψη”. Από τη στιγμή που έγινε γνωστό ακούστηκαν πολλά…
Ένα στοιχείο που πρόσθεσε στο ρεπορτάζ ο Μαρίνος Βυθούλκας είναι πως: «Ο Γιώργος Λιάγκας ήδη βρίσκεται σε συζητήσεις με άλλους ραδιοφωνικούς σταθμούς. Θα επιστρέψει στο ραδιόφωνο αλλά σε άλλη ζώνη».
δες το

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου