Πέμπτη 10 Μαΐου 2018

Eurovision 2018: «Η ΕΡΤ δεν ήθελε την Ελένη Φουρέιρα. Δεν θα έπρεπε να υπάρχουν κάποιες κυρώσεις»;

 
 
"Δεν την ήθελαν! Ξεκάθαρο αυτό! Η ΕΡΤ επί Τσακνή δεν την ήθελε, αυτό είναι το μόνο σίγουρο".
«Έχω προσπαθήσει χρόνια να εκπροσωπήσω την Ελλάδα, γιατί η Ελλάδα είναι η πατρίδα μου. Είναι η χώρα που ζω, που μεγάλωσα, που αγαπάω και θα ήταν μεγάλη μου τιμή να εκπροσωπήσω την Ελλάδα. Αυτό δεν έγινε όμως και έγινε από την Κύπρο. Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό, το 100% από την ψυχή μου και για τους Έλληνες τώρα, γιατί το έχω πάρει εγωιστικά. Θέλω να το κάνω και για την Ελλάδα και για την Κύπρο!», δήλωσε χαρακτηριστικά η Ελένη Φουρέιρα στον Νίκο Χατζηνικολάου.

Το απόσπασμα έπαιξε στο Πρωινό και η Φαίη Σκορδά ανέφερε: «Παιδιά θα ζητήσω να δω τα αποσπάσματα που εμείς εδώ, σε άσχετες στιγμές, κατά τη διάρκεια της χρονιάς και τα προηγούμενα χρόνια, συζητάγαμε και λέγαμε γιατί δεν στέλνουν την Ελένη Φουρέιρα. Πριν από 2 χρόνια, πριν από 3 χρόνια… και δεν το σκέφτηκαν αυτοί»;

«Όχι, δεν το σκέφτηκαν, δεν την ήθελαν! Ξεκάθαρο αυτό!», απάντησε ο Θέμης Γεωργαντάς. Η Κλεοπάτρα Πατλάκη πρόσθεσε: «Η ΕΡΤ επί Τσακνή δεν την ήθελε, αυτό είναι το μόνο σίγουρο». Η Φαίη ξαναπήρε τον λόγο και είπε: «Εντάξει, δεν είναι το πιο σημαντικό πράγμα που έχουμε να απασχολεί η Eurovision, αλλά δεν θα έπρεπε να υπάρχουν κάποιες κυρώσεις; Βλέπεις, το λέει η κοπέλα «Μου λέγανε όχι». Θα χαρούμε πάρα πολύ στην Ελλάδα αν βγει πρώτη, πραγματικά το αξίζει. Όσο χαρούν οι Κύπριοι θα χαρούμε κι εμείς. Εγώ το Σάββατο το βράδυ θα αισθάνομαι ότι εκπροσωπεί την Ελλάδα.

δες το

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου